Semoga Negara Malaysiaku Terus Aman

Semoga Negara Malaysiaku Terus Aman

Saturday 26 May 2012

PAS itu melayu...UMNO itu islam

Umno Lembah Pantai hari ini mendakwa Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim bertanggungjawab membuat provokasi menyebabkan berlakunya ketegangan dan kecederaan dalam ceramah Pakatan Rakyat kelmarin.
Ketua Pemuda Umno bahagian itu Mohamad Sazali Kamilan mendakwa, Anwar pada malam itu mengeluarkan kenyataan berbunyi: “Pemuda Umno sial, Pemuda Umno celaka”.
Dalam sidang media di Kuala Lumpur hari ini, Mohamad Sazali berkata, daripada ucapan itu boleh dijangkakan apa yang bakal terjadi.
Dalam ceramah di Pantai Dalam malam tadi, seorang warga emas dan kanak-kanak 12 tahun cedera terkena balingan batu daripada kawasan ceramah Umno yang hanya beberapa meter sahaja dari ceramah PKR.

dipetik dari HarakahDaily 

aku saja amik post ni...bukan apa..saja nak tunjuk kat semua camna melayu ISLAM skang dh peacah..masing2 tepekik telolong asal islam kna tindas...tp x de sape amik pengajaran dr semua tu..knapa kita semua x besatu? masing ada pendirian sendiri...so why not kita semua duduk semeja and pikir cara nak strengthen our melayu ISLAM bond..x kisah la parti cap keris ke...cap bulan ke...cap mata ke..rasa2 ank2 kita esok bleh ke hidup aman klu kita skang x besatu....  

No comments:

Post a Comment