Semoga Negara Malaysiaku Terus Aman

Semoga Negara Malaysiaku Terus Aman

Tuesday 12 June 2012

ARGHH!!!!STRESS PEPERIKSAAN AKHIR...!!!

Assalamualaikum W.B.T dan salam 1Malaysia.

 hari ni ML nak berkongsi sesuatu berkenaan peperiksaan. semalam hari pertama ML mengambil peperiksaan akhir untuk semester ini. Setelah hampir seminggu ML x kluar rumah dan menelaah pelajaran shj, semalam hari pertama keluar dari rumah sewa untuk ke dewan peperiksaan. 

ML ke dewan peperiksaan dgn menumpang kereta kawan rumah sbb ML pun bukan ada kenderaan sendiri tapi tetap bersyukur dgn kemudahan yg ada. Dalam keadaaan stress nak ambik paper ptg smlm (tambah mengantuk pulak),ML sempat ternampak satu banner ucapan peperiksaan kepada pelajar2 USIM.Emm, agak menarik banner ni sebab banner ini adalah ucapan peperiksaaan daripada 3 orang yg ML kagum dgn mereka sbg pemimpin. walaupun ML tau ramai dikalangan kawan2 ML akan mengatakan ini semua agenda sebelum PRU sahaja ni, tp bagi ML sekurang-kurangnya mereka menunjukkan sokongan mereka kepada mahasiswa. kita sbg pemimpin pun perlu untuk memberi sokongan samada moral atau fizikal kepada anak2 kita.

Terima kasih dan tahniah kepada sesiapa shj yg telah sanggup mengantung banner tersebut walaupun ada yg kata benda itu membazir duit dan sbgnya tapi bg ML banner itu sedikit sebanyak mengurangkan dan menenangkan hati ML untuk menduduki peperiksaan kertas pertama semalam.


P/S: kepada kawan2,jgn sebab anda tidak bersefahaman ideologi politik dgn orang lain,kebaikan yg dibuat turut dilihat buruk. kadang2 kita kena terima yg kita tidak semuanya betul. 


"SELAMAT MENDUDUKI PEPERIKSAAN, SEMOGA MENCAPAI KEJAYAAN"

No comments:

Post a Comment