Semoga Negara Malaysiaku Terus Aman

Semoga Negara Malaysiaku Terus Aman

Wednesday 12 September 2012

DIA MUNCUL KEMBALI MENIMBULKAN PERSOALAN

Satu blog yang telah lama hilang telah kembali semula dihidupkan. Blog ini suatu ketika dulu pernah menimbulkan kontroversi dan spekulasi yang menyebabkan ianya telah ditutup oleh admin portal itu sendiri. Namun sekarang ianya kembali berwajah baru dengan logo dan semangat yang baru untuk menyampaikan berita/maklumat kepada pelajar Kampus USIM dengan telus, berani dan benar.Bukan sekadar blog, portal ini juga mempunyai akaun dalam rangkaian laman sosial yang terkenal iaitu Facebook. klik sini




Tahniah admin ucapan kepada portal berita alternatif itu yang mana admin sendiri pun masih tertanya-tanya siapakah wartawan-wartawan dari portal tersebut. Admin telah melwat blog tersebut dan pandangan admin berkenaan blog tersebut adalah sangat menarik. cuma nasihat admin, jangan terlalu beria-ia menyampaikan sesuatu berita itu sehingga menimbulkan kekeliruan di kalangan warga kampus USIM ini. Belajar dari pengalaman lepas. Setiap berita yang ingin disampaikan biarlah mempunyai sumber yang sahih dan tidak hanya menggunakan nama samaran/tidak ingin dikenali dan sebagainya. Jika sumber tidak tepat, ia akan menjadi fitnah dan menimbulkan lebih banyak perkara buruk berbanding perkara baik.

p/s: Tahniah sekali lagi admin ucapan kepada pengendali blog tersebut. Admin memberi nasihat kepada diri admin sendiri. :)

No comments:

Post a Comment