Semoga Negara Malaysiaku Terus Aman

Semoga Negara Malaysiaku Terus Aman

Friday 21 September 2012

TOLONG RAHSIAKAN DARIPADA MAHASISWA


Assalamualaikum.

Sudahkah anda bersedia? Salam hormat kepada semua pembaca budiman...
Pada hari ini,  admin ingin membawa anda menjelajah ke dunia luar daripada USIM. Apa pun sebelum anda bermula, admin berpesan agar anda semua mengosongkan dulu ideologi politik anda, samada disebelah kerajaan atau pembangkang, kerana isu ini lebih penting daripada ideologi kita semua. Okey anda boleh bermula sekarang dengan lafaz Bismillaharrahmannirrahim.

Dunia sedang menghadapi permulaan untuk fasa yang baru, maka bersedialah dengan pelbagai perkara untuk tahun hadapan serta seterusnya, mari tarik nafas dalam dalam dengan hati yang tenang dan fikiran terbuka.

Kegagalan zionis dalam merancang pencetus keganasan besar dunia dirantau timur tengah telah menciptakan sesuatu agenda terbaru menerusi filem "Innocence of Muslims" ternyata membuatkan seluruh umat islam marah, jika anda tanya saya, saya juga marah tapi anda semua kena ingat marah itu mengundang syaitan, maka anda lihat pelbagai cara demo dilakukan oleh orang islam, ganas bukan? merosakkan harta benda dan melibatkan kerugian kepada kerajaan.

Islam itu indah, sabar itu mendekatkan kita kepada Allah, andai kita tenang saat menghadapi provokasi insyaallah kita akan selamat. seperti telah sedia maklum di malaysia tidak terlepas akan berdemo tapi kedua parti politik melayu ini seakan ingin mengambil kredit diatas demo yang akan dilaksanakan. Tak apa biarkan mereka asal kita ikhlas didalam usaha yang dilakukan.

Why Malaysia is main target? serangan terhadap agama islam telah dilancarkan dengan kerap pada akhir akhir ini, siri penerbitan filem telah membuatkan seluruh orang melayu islam marah dan ditambah dengan kata-kata seorang bukan muslim dari parti pembangkang mengatakan "buang masa" apabila ini berlaku andai ada sesuatu yang berlaku terhadap beliau, pasti kesalahan akan terus kepada orang melayu yakni islam dan seterusnya kepada kerajaan. Semenanjung malaysia ialah jantung dunia.

itulah Allah mencipta sesuatu saling berkait, jika Allah menjadikan manusia ada jantung, maka dunia ini disemenanjung adalah jantungnya, jika lihat peta ia letak sebelah kiri, jantung manusia juga sebelah kiri.. nabi pesan tidur mengiring kekanan supaya jantung dapat berehat, lihat disebelah kanan jantung dunia virus telah menyerang kini ia menghampiri sebelah kiri dirantau asia.

Campurtangan pihak kristian makin kelihatan dimana blog helen ang telah sedikit merungkai agenda pembangkang dan pihak kristian didalam mewujudkan suasana anti agama dikalangan rakyat malaysia. jika anda tanya kenapa kristian? jawapnya kristian hari ini adalah topeng zionis didalam agenda sebenar mereka.perlu diambil perhatian apabila siap saja pusat keagaman kristian di bukit jalil, maka misi untuk menawan Malaysia pasti bertambah giat dijalankan dimana ia bakal menjadi tempat pertemuan dan perancangan agen agen asing di malaysia.

Dasar pecah dan perintah dimana orang-orang cina diberi kelebihan untuk menguasai ekonomi telah membuahkan hasil ketika ini. dengan menguasi ekonomi mereka dapat menekan kerajaan sekarang didalam membuat permintaan yang melampau melalui MCA NGO dan dibantu baik oleh DAP, mereka menggunakan kelemahan kerajaan melalui polisi yang dirangka.agenda memusnahkan malaysia untuk menghilangkan agama rasmi, raja serta melayu itu sendiri diliberalkan dan perkara utama ialah republik of malaysia + singapura

Sejarah melayu bergitu panjang dan ada hubungkait ketara dengan kerajaan nabi daud nabi sulaiman, kita jangan tertipu dengan sejarah disekolah yakni paleolitik mesolitik atau bermacam tik tik, sejarah tamadun perlu diukur dari zaman nabi nabi yang diturunkan.sejak terhapusnya peradapan awal ketika era nabi nuh orang orang melayu terus berevolusi dan menerap buadaya luar didalam kehidupan seharian, jika ada membaca sejarah-sejarah lama semenanjung tanah melayu adalah tanah yang dijanjikan, maka tidak hairanlah Nabi Ibrahim mengembara ke timur jauh dan berkahwin dengan salah orang wanita yang dikatakan "keturah" keturah itu bukan namanya tapi panggilan wanita dari asia tenggara. hikayat camelot prester john bukan sekadar hikayat tapi ade klue mengenai melayu namun ia dihilangkan kerana sejarah ditulis oleh mereka yang menang. misi utama zionis adalah berpaksikan sejarah nabi daud dan nabi sulaiman untuk membentuk israel raya atau persekutuan israel.

Berbalik mengenai perancangan zionis di malaysia mereka menyalurkan dana dana melalui NGO dan Parti politik dan paling hangat dikatakan melalui SUARAM oleh media ketika ini. itu baru satu, belum lagi yang lain lain kerana setiap dana disalurkan atas nama hak asasi, pembangunan rakyat dan pelbagai lagi nama. jika kerajaan mengambil tindakkan maka mudah untuk mereka mengadu domba. dana - dibersihkan melalui 1. NGO/Politik 2. Compy 

kemudian dana akan disalurkan semula kepada "mereka"

Sempena perhimpunan yang diadakan mohon pihak berkuasa berhati hati kerana akan cuba diambil kesempatan oleh agen asing untuk mengerohkan suasana.syawal telah berlalu dan kini telah memasuki bulan 9 dan ada 3bulan lagi sedaya upaya zionis untuk cuba menwujudkan kekacauan, saudara semua tidak perlu risau tentang pandangan 2012 cuma ia adalah permulaan untuk sesuatu yang baru. maka bersedialah minda hati kekuatan doa kepada Allah didalam menjalani kehidupan akan datang yang mencabar umat islam diMalaysia

"Akulah Tuhan kamu! Akulah yang sepatutnya ditakuti. Oleh itu janganlah kamu mengambil tuhan selain Aku. Dan barangsiapa yang takut untuk mengambil tuhan yang lain selain daripada Aku, maka layaklah dia mendapat pengampunanKu" (Riwayat Ahmad dan Tirmidzi -Hadis qudsi)

Diharapkan pemimpin islam bertegaslah demi agama Allah, jangan risau jika ujian dikenakan kerana ia bakal menyelamatkan anda disana..

kenangkan nasib saudara di Burma tentang apa yang berlaku, dan berani untuk menolong mereka. senyapkan mulut kafir di Malaysia ini suka mempertikaikan duit bantuan kepada muslimin muslimat disana oleh kerajaan.

lihatlah dan fahami alam ini dengan ketenangan minda dan jiwa insyaallah ada jawapan untuk anda semua.. jika anda bukan islam maka marilah ke agama yang benar dan nyata selagi nyawa dikandung badan insyaallah.

salam hormat

terima kasih

sumber: facebook. 

No comments:

Post a Comment